2014-01-18


Žaidimas „Orų kalendorius“ (pagamintas vaikų)

Užduotis – stebėti saulėtas ir lietingas savaitės arba viso mėnesio dienas, jas suskaičiuoti savaitės arba mėnesio pabaigoje, taisyklingai įvardyti skaitvardžius viena, dvi, trys, keturios, penkios saulėtos / lietingos dienos; taisyklingai tarti savaitės dienų pavadinimus pirmadienis, antradienis, trečiadienis, ketvirtadienis, penktadienis, šeštadienis, sekmadienis.

Vaikai individualiai arba grupelėmis, pedagogo padedami stebi orus ir žymi pačių pagamintame kalendoriuje. Skaičiuoja, kiek per savaitę buvo saulėtų dienų, kiek lietingų. Pasako, kurią savaitės dieną švietė saulė, kurią lijo.
 
Žaidimas „Mano pirštukai“
 

Užduotis – įsiklausyti, kaip sakomas tekstas, įsiminti teksto žodžius ir juos taisyklingai tarti. Pedagogas rodo vaikams savo rankas ir sako: \
„Susitiko du balandžiai (rankų delnai atsukami vienas į kitą),
pasisveikino (palinguojama pirštais),
nugarėlėm pasitrynė (viena į kitą patrinamos išorinės delno pusės).
 Tada susitiko du mažyliai, susitiko su bevardžiai, susitiko du didieji, susitiko du smaližiai (tariant pirštų porų pavadinimus, suneriami pirštai išorinėje delnų pusėje). O kaip nykštukams susitikti? Štai taip!“ (Sunertais pirštais delnai išsukami į išorinę pusę) ir paplojama sakant „susitiko“.
 
 
                  
Žaidimas „Daiktai“
Užduotis – pastebėti artimiausioje aplinkoje esančių daiktų savybes ir skatinti apibūdinti daiktus.
Mūsų grupėje yra stalas, kėdė, žaislai, knygos...
Kokios spalvos yra stalas? Kiek jis turi kojų? Ką prie jo veikiame?
Kokia yra kėdė? Kiek kėdžių grupėje?
                                                         
 
                                                              
                                                        
 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą